hrrrmmm,..

jag skrev ju på fb att jag skulle skriva ett inlägg så här kommer det, INTE !!! jag kollar bert ist ;) mitt liv kan vänta, jag har ju för 17gubbar TVÅ avsnitt att titta på nu !!! jag ligger efter!
jag vet att detta är väldigt fantasilöst!!!

bachelor party!

Gårkvällen spenderades med Ida. Längesen man såg henne!
Vi åkte in till piccadilly och blev inbjudna till "onandon" eller vad det hette.. Okej tänkte vi och gick in på klubben som hade jag vet inte hur många dansgolv. Vi gick till White room där blev vi inbjudna till en svensexa som bestod av 20 kusiner från cypern :P hahaha de va riktigt skoj vill jag lova!
Resan hem gick bra den oxå! Med andra ord en toppen kväll/natt!!
Nu blir de duschen och sen plugga på ngt cafe med Idapoo :)

(gammal bild)

Vecka med familjen

JAG HAR FÅTT MARABOU APELSIN KROKANT!!!!! LYCKA!!!!!!!!!!!
Nu har jag kommit hem från en underbar "vecka" med familjen :)
Jag vet att jag inte har varit så aktiv på sista tiden .. :P haha men men de KANSKE jag ska ändra på :P
Detta har jag gjort iaf ;
Tis; PANIK!! busshelvetet va "förtidig.." hur man nu kan de?! :S så vi skulle vänta i fulwell i typ 10 min.. men så kom de en buss bakom som skulle till hammersmith, GÖTT!! tänkte jag och bytade snabbt. när jag suttit där i typ halvtimme började jag fundera på var jag egentligen va, och då visar de sig att jag åkte en sjuhellsikes omväg och hade tydligen 30 min kvar.. KUL!!! (inte alls).. -.- jaja, jag kommer fram iaf och sen när jag satt mig på den röda linjen kommer jag på att jag inte vet vart jag ska av .. hrmm, vet typ var de liggermen inte var de heter och ja, utanför fönsterna e de ju typ bara svart så de va ju inte till ngn större hjälp.. men jag hoppar av på Queensway (ren gissning) och frågar en tant i luckan om hon vet var hotellet ligger, (som tur e visste jag de) joo, de visste hon KANSKE! jaja, bättre än inget tänkker jag och traskar iväg.. Mamma, Pappa, Becca och Olivia har då tänkt att möta mig så mär jag gått halvvägs så ser jag dom :D LYCKA!!!
Vi går in på hotellet och lämnar mina grejor och går sen ner i hydepark, och vidare till Harrods (nej jag tkr inte de e jättekul där längre..) :P vad gör man inte för sina familj? :P Kvällen avslutas med remember me på hotellrummet med mina kära systrar ;)
Ons; Ja min familj e galen! vi gick upp vid 8 (!) .. frukost, sen va typ hälften av alla tube linjer avstängda och massa stationer oxå för den delen.. så när vi ska åka till Westfield så måste vi ta oss till Nothinghill gate.. men de gick bra, jag köppte 2 par skor (Y) jaaa jag var tvungen att köpa dom :) skor e ju alltid skor :P jaa, sen gjorde vi säkert ngt skoj, kommer dock inte ihåg vad .. :P jo! vi åkte in till piccadilly och åt på ngn restaurang där ;) gott! de har utan tvivel VÄRLDENS GODASTE STRAWBERRY CHEESECAKE!!!! <3 apa go!!! tbx på hotellet vid halv 12..
Tors; Pappa fyller år! jag tog sovmorgon, trodde jag men blev väckt halv 9 (tack ärade lillasyster -.-) efter frukosten åkte vi in till london och kollade på alla sevärdigheter och sånt.. KFC ;) sen åkte vi ut till Hampton! eller vi va först och kollade skolan. fick vänta skitlänge på r70:an .. Min familj gillade Nicola iaf och förstod att jag inte gillade hundarna (KONSTIGT!! :P heheh) sen skulle vi äta på the bull men jag och olivia kom inte in för vi va inte 18 .. men men.. vi åkte mot hotellet och åt på ngn mindre restaurang.. helt ok ;) sen va de natt.. :P haha
Fre; SHOPPING!!! uppe 8 IGEN!! efter frukosten åkte vi till bakerstreet och gick på madame tussads (stavning..) Tufft!!! dom ahr ngn "spökrunda" där oxå :P hahah, jag gick typ och skrattade! vet inte vf de va eh´gentligen ganska läskigt men de kan ha ngt att göra med att typ den först snubben som jag såg därinne stod mot en väg så hoppade haf mot honom och ba; BUU!!! hahahahhahahahahahahahha han blev nog lite chockade för jag tror inte han visste att jag såg honom hahah!!! xD (jag har sagt att jag e lite konstig:P)
Lör; just de :P upp kl 8!! haha sen åkte vi till Nothing hill och portobello road.. innan vi tog en linch på ngn pub innan vi åkte till hotellet och hämtade väskorna och sen va de hemfärd .. lite ledsamt fakt men de känns som att jag bor här nu ..:P
Nu väntar en ny vecka i London! som förhoppningsvis kommer bli lika toppen som alla andra! :)
Ikväll ska jag träffa IDAPOO!! har inte träffat henne på en vecka typ :O men gud så konstigt.. ska bli skönt att träffa henne igen iaf :)
Bilder kommer sen .. för nu ska jag kolla klart på Letters to juliet
kollade förövrigt hur mkt jag gjort av med på dessa dagarna med familjen.. hrmm, man skulle kunna säga att de e mer än jag räknade med.. :P men de va sakerna säkert värda ;)